zs6zory, sp 13 żory, zs nr 6, g6

Kulturalna Obsługa

Kulturalna Obsługa

wrz 30, 2017

Obsługa klienta – czy jest ważna?

Podstawa dobrze prosperującej działalności jest obsługa klienta działająca bez zarzutu. Choć samo założenie mogłoby się wydawać proste to wymaga jednak sporo pracy. Należy pamiętać, że sama obsługa klienta to nie tylko odbieranie reklamacji lub telefonów ciekawskich klientów, lecz także odpowiednia forma prowadzenia rozmowy, dbanie o zadowolenia klienta, szybki reagowanie na jego problemy, łatwość i liczność dróg kontaktu, a co najważniejsze wysoka dostępność – co dla wielu osób łączy się z terminem 24 h przez 7 dni w tygodniu. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że jak wydzielą kilka osób do zajmowania się obsługa klienta, to problem jest już rozwiązany, niestety lecz nie jest to takie proste.

Jak ją polepszyć?

Warto więc bliżej przyjrzeć się temu problemowi i dokształcić się w jego zakresie. Umożliwiają to odpowiednie szkolenia z obsługi klientów, które w prosty sposób przedstawią nam podstawy poprawnego funkcjonowania tego działu. Takie szkolenia trwają do kilku dni i wiążą się z opłatami nawet kilkuset złotych, niemniej jednak w późniejszym czasie ich efekty przełożą się na lepszą opinie o naszej firmie.