zs6zory, sp 13 żory, zs nr 6, g6

Jak pokonać stres przed egzaminem IELTS?

Jak pokonać stres przed egzaminem IELTS?

Lip 12, 2019

Egzamin IELTS, tak samo jak każdy inny test może być naprawdę stresujący. Takie nerwy mogą mieć ogromny wpływ na nasz wynik, dlatego warto poszukać jakiegoś sposobu na stres, dzięki któremu uda nam się rozładować nerwy i napisać test na spokojnie. Co możemy zrobić?

Liczyć do dziesięciu?

Najważniejsze jest to, żebyśmy na egzamin IELTS poszli wyspani. Warto położyć się trochę szybciej, niż zazwyczaj, żeby upewnić się, że będziemy naprawdę wypoczęci. Przez nerwy możemy mieć problemy ze snem. W takiej sytuacji warto wypić herbatę z rumiankiem lub melisą, która pozwoli nam uspokoić nerwy i ułatwi zaśnięcie. Warto też ustawić budzik na trochę wcześniej, niż zazwyczaj, żeby mieć rano wystarczająco dużo czasu. Zbieranie się do wyjścia w pośpiechu może spowodować niepotrzebny stres, który później przełoży się na nasz wynik, kiedy będziemy pisać egzamin IELTS. Zaraz przed tym, jak zaczniemy pisać warto zjeść kawałek gorzkiej czekolady, dzięki czemu łatwiej będzie nam się myślało i nie będziemy zapominać ważnych zagadnień. Musimy też zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu!